zondag 14 oktober 2012

GRATIS!!!!



Sommige mensen vallen altijd in de prijzen, anderen vallen altijd buiten de boot en krijgen nooit eens iets gratis aangeboden. Tot die laatste groep behoor ik dus. Maar tot mijn grote verbazing is daar nu verandering in gekomen. Ik kreeg een brief binnen van het medisch centrum waar ik sta ingeschreven met het aanbod van een (GRATIS) griepprik. Jawel, sinds ik een paar maanden geleden mijn zesde kroonjaar mocht beleven, heb ik een grotere kans op ernstige gevolgen van de griep. Anders gezegd, ik behoor nu tot een risicogroep. Eigenlijk wel een beetje pijnlijk, om daar zo met een oproepbriefje op gewezen te worden. Maar een griepprik aan iemand aanbieden met naaldfobie, dat heeft echt geen zin hoor. En terugkijkend op hoe wonderbaarlijk ik mijn hersentumor overleefd heb, durf ik het risico van de griep wel aan. Trouwens, het is mijn (jongere) vrouw die nu al een paar dagen geveld is door de griep........